Table of Contents
ToggleExperiment Social - Vânzări Cartofi
Minim “14 variante de copy” testate pentru vânzare în doar 3 zile. Caterincă, nu? Și da, am folosit și întrebări și afirmații pentru aceleași cuvinte rostite (vezi cratima nr4 și cratima nr5).
Dacă vă întrebați de unde și cum le-am memorat, ei bine, pe toată durata festivalului am avut aproximativ 800 de vânzări. Rotind replicile între ele, le-am cam memorat, căci e cam greu să nu memorezi așa ceva când ești plătit să vinzi ce trebuie.
Ce concluzii putem trage cu toții din micul meu experiment?
O simplă întrebare de conștientizare pusă în contextul potrivit poate crește valoarea comenzii. Poate că o să spuneți că 12 ron la un burger de 35 ron în medie nu este o valoare foarte mare, însă am vândut și câte 3 sau 4 porții de cartofi la comenzile de 3 sau 4 burgeri plasate fără cartofi.
Persuasiune. Foarte importantă, căci m-am lovit și de refuzuri, însă următorul client după cel care mă refuza nu pleca fără cartofi.
Contextul social în care s-a întâmplat lucrul acesta este foarte important, căci am testat lucrul ăsta și în restaurant pe când am lucrat tot la acest angajator, iar acolo situația este foarte diferită. Și diferă mult în funcție de intervalul orar, dar asta e o poveste pentru o altă zi.
Revenind: conștientizare prin adresarea folosită, persuasiune, context social.
3 elemente foarte importante pentru orice afacere. L-aș pune și pe al patrulea cu echipa mărită pentru eficiență sporită, dar asta nu-mi aparține, fiind aplicată de șefu’ care știe foarte bine cum să-și gestioneze afacerea.
Vă las pe voi să trageți ce concluzii vreți după această postare. Eu am mers la festival pentru distracție și ca să ies din online câteva zile. Te consumă pe termen lung.