Cum sa faci campanii de remarketing profitabile

Probabil că foarte mulți dintre voi ați întâlnit acest termen prin diferite grupuri însă nu ați reușit să înțelegeți exact despre ce este vorba, iar cei care știți cu ce se mănâncă cu siguranță vă doriți rezultate mai bune de la campaniile voastre de remarketing.

Există remarketing mediocru și remarketing bun.

Care este diferența dintre ele? Nivelul de implicare. Fiecare afacere are clienții ei care cumpără bazat pe anumiți factori decisivi de la calitatea produsului la prezentarea produsului și până la fereastra de conversie (timpul în care clientul se decide că are nevoie de produs).

Un remarketing mediocru va include la grămadă toate persoanele care interacționează cu afacerea, ceea ce nu este tocmai greșit pentru că se filtrează singuri, iar cei care sunt potențiali clienți vor cumpăra oricum.

Însă nu toți clienții trebuie tratați la fel.

Cum se poate îmbunătăți această etapă de remarketing? 

Analiză. Analiză, analiză și din nou analiză.

Așa cum spuneam mai sus, fiecare afacere are categorii diferite de clienți ceea ce înseamnă că potențialii cumpărători au comportamente diferite de la o afacere la alta. 

PIXELUL ESTE PRIETENUL VOSTRU CEL MAI BUN!

Cred cu tărie că Pixelul este o unealtă mult subestimată de către majoritatea marketerilor. Numărul estimativ de persoane care intră pe site sau adaugă produse în coș ne ajută să ne facem o idee despre audiența cu care lucrăm la remarketing pe diferite intervale de timp, însă informațiile generale ne vor aduce… rezultate mediocre, generale. 

Puneți-vă mintea la încercare și analizați! Analizați la sânge toate interacțiunile potențialilor clienți cu afacerea și încercați să identificați comportamentul câștigător. Când ați identificat comportamentul câștigător, implicit, cel mai profitabil comportament, veți ști ce trebuie să faceți și cu restul audiențelor, prin ce etape să le treceți, astfel încât să îi treceți pe toți prin aceleași etape care sunt profitabile.

Scrie-ne întrebările tale mai jos, iar noi îți vom răspunde cu soluția!