a venit criza ce e de facut
Multe afaceri au tras obloanele în perioada asta și tot atât de multe au oprit reclamele pe Facebook. Un procent foarte mic de antreprenori a înțeles situația curentă și s-a adaptat nevoilor de moment ale oamenilor.
 
Situația e gri, dar este gri nuanțat în funcție de tipul de afacere.
Unii dintre voi ați fost inspirați și ați făcut schimbarea către nevoile oamenilor din perioada asta (Felicitări celor ce s-au mișcat repede), iar alții încă vă gândiți la ce să faceți.
Eu nu dețin o afacere, însă fac reclame pentru cei 3 clienți care au rămas cu reclamele pornite în vremurile astea, unul dintre ei având cifrele atașate în screenshot.
Eu sunt începător în ale reclamelor, prima dată cochetând cu reclamele serioase de conversie pe 1 ianuarie anul acesta.
Planurile mele pentru 2020 au fost în primă fază să înțeleg cum funcționează advertisingul pe Facebook, iar mai apoi să încerc să obțin rezultate bune, ca într-un final, pe la sfârșitul lui 2020 să reușesc să devin poate de 10 ori mai bun decât la începutul lui 2020.
 
A trecut ianuarie, a trecut februarie, am făcut ce am făcut și am scăldat rezultatele pe linia de plutire, însă când situația la nivel mondial s-a agravat, fiind un novice fără experiență, la prima vedere m-am speriat. Nu am de ce să mint. Însă m-am gândit foarte bine în primele 3 zile de când a fost anunțată toată mascarada și am decis să pornesc motoarele la capacitate și mai mare ca până atunci. 
Am început să pun întrebări în stânga și în dreapta (mulțumesc Bøgdan Alexandru Radu și Daniel Birtaș pentru susținere și pentru ajutorul oferit!) să studiez diferite strategii, să casc ochii pe grupuri la metode folosite de alți oameni și să investesc puțin timp în cunoștințele mele.

Să vinzi pe timp de criză nu e imposibil. Trebuie doar să ai un produs bun.

 
Dacă aș putea oferi un sfat celor care sunt la început de drum fie în advertising, fie în antreprenoriat și vor să salveze afacerea, acela ar fi următorul: faceți research și încercați să vă adaptați situației. Da, este gri, dar poate avea nuanțe deschise dacă sunteți inspirați. Citiți, studiați, învățați, testați, aprofundați, ÎNCERCAȚI!
Vă salut pe toți și vă doresc mult succes pe reclame! Multe mulțumiri lui Vlad Nita și tuturor celor care au ajutat cu informații utile pentru efortul depus în menținerea grupului. Am cules informații foarte utile de aici. Ele m-au ajutat să obțin rezultate satisfăcătoare nivelului meu de experiență în aceste timpuri tulburi.
 

Scrie-ne întrebările tale mai jos, iar noi îți vom răspunde cu soluția!