Table of Contents
ToggleMarketing fără un plan
Să faci doar reclame pe Facebook sau pe Instagram fără să ai o strategie de marketing și advertising în spate este ca și cum ai fi în ringul de box cu o mână legată la spate. O să încasezi cât n-o să poți duce.
- the activity or profession of producing advertisements for commercial products or services.”an advertising agency”
De ce este nevoie de publicitate și de ce publicitatea nu se rezumă doar la reclamele de pe Facebook sau Google?
Să luăm cazul Deliei. O vezi la televizor la iUmor, o asculți la Radio când intră în trenduri și există o șansă să o urmărești deja și pe Instagram sau pe Facebook sau chiar să dai de ea pe TikTok, iar dacă nu ești fan al niciunei platforme dintre cele 3, cu siguranță, în ultimele 12 luni, te-ai uitat măcar o dată la un micro content pe YouTube de la iUmor și ai văzut-o acolo în juriu. Omniprezență. Cum ne place nouă să vorbim pe aici pe grup, multichannel. Prezența în online cu un multichannel în spate nu se rezumă doar la reclame pe Facebook, Instagram, Tiktok sau Google.
Spuneam mai sus de bannere online, offline, networking, social media, etc, etc. Toate aceste unelte sunt vitale pentru o prezență cât mai mare în online și chiar dacă pare greu de implementat sau costisitor pe termen scurt, pe termen lung o strategie de Advertising nu îți va aduce decât beneficii.
Pentru cunoscătorii de crypto. Să luăm cazul Elrond (EGLD). Anunțarea monedei a avut loc cu un press release, pe câteva canale de socializare și prin cercuri închise de comunități specifice nișei.
Fast forward câțiva ani mai târziu, după multe ore de muncă, multă implicare și pași gândiți foarte bine până în cel mai mic detaliu, compania Elrond este una dintre cele mai mari speranțe ale pieței de criptomonede. Strategia lor de publicitate nu s-a rezumat la reclamele pe Facebook sau la PPC-ul de pe Google. S-au investit timp și bani în colaborări, în recomandări, în asocieri de imagine, s-au oferit bonusuri de loialitate pentru utilizatorii dedicați și s-au creat programe de fidelizare atât pentru clienții existenți cât și pentru clienții care au apărut pe parcurs.